Thursday, November 11, 2004

Vuorelma-Aho

Täytyy ihan näin erikseen mainostaa, että sain loistavaa palvelua Lahden Vuorelma-Aholta. Soitin sinne kysyäkseni minkähintaista hahtuvaa heillä on, ja mitä värejä. Ajatus oli, että jos mun veljellä sattuisi olemaan rahaa, hän hakisi mulle ne hahtuvat ja toisi Helsinkiin tullessa mulle. No siinä juteltiin kauppiaan kanssa, ja hän sitten totesi että voi laittaa pankkisiirtolapun mukaan, ettei broidilla mene elämä vaikeeks.. Ystävällisesti rouva keräsi minulle haluamani langat ja toivotti uudelleenkin "ostoksille". Hän muisti veljenikin vanhastaan, hän kun kävi mulle ostamassa ne kuuluisat lyhyet pyöröpuikot. Ei varmaan ole ihan jokapäiväistä että pari metrinen miekkonen tallustaa sisälle ja pyytää 30cm addit :) :)

Nyt tämä tyttö menee näkemään unia langoista.

1 comment:

Ziina said...

Olen samaa mieltä kanssasi, palvelu on loistavaa ja nuorempiinkin asiakkaisiin suhtaudutaan hyvin. Kauppias muisti veljesi kun kävin viime viikolla kaupassa, hän sanoi että joku nuorimies kävi puikot hakemassa. Kaupassa oli myös ihania bambuisia laukunkahvoja joihin sorruin...