Saturday, February 12, 2005

briossi edestä / brioche from the frontside Posted by Hello

4 comments:

Kati E said...

Hyvältä näyttää. Musta ja punanen, edelleen mun lempparit. :)

Harvinaista herkkua, mä keikun netissä lauantai-iltana tähän aikaan... ;)

Anonymous said...

Aikas hienon näköistä jälkeä tulee..

-Martsuli-

Susanna said...

kiitos kiitos :) Ja helppoa on tehdä, neljää erilaista kerrosta toistetaan, periaate on se, että 1s nostetaan kiertäen neulomatta, tehdään langankierto ja 2s neulotaan yhteen.

Mä just tajusin että oon ihan unohtanut mun Fifin joka oli jäähyllä. Sitähän voisikin puuhastella tänään...

KirsiÄr said...

Tästähän voisi lähteä liikkeelle.Luin brioche-ohjetta taas tänään, mutta tsemppi lopahti jo i-cord-vaiheeseen. Sen sijaan aloittelin ja purin ranteenlämmittimet (liian ohut lanka) ja Lopi-huivin (täysin väärä lanka) Weekend Knittingistä. Mutta kuluihan se viikonloppu näinkin.