Monday, July 11, 2005


Jocsun uusi hattu. Nalle Puh tehty kangaskalvovareilla.

4 comments:

Anonymous said...

jaaha. upea.

Susanna said...

kiitti! Mä oon tänään vähän lyhytsanainen :D Ei oikein ehdi postailemaan kun kakrut huuteloo...

Anonymous said...

Kivan näkönen toi pipo! Ja tota kalvovärijuttuu yhdistettynä neuleisiin pitäis munkin ehtii kokeilemaan.

Mites se uutuus raidasta oleva sukka edistyy? Mä ostin sitä eilen ja siitä tulee aivan ihquja raitoja. Muut raidat on ollu must aika ankeita. Itse teen siitä nyt tän kevään novitan ohjeella polvisukat itselleni.

Tiedätkö muuten miksi ne raitalangat ja nalle colorit värjätään ulkomailla? Eikö Novitalaiset osaa? :D

Susanna said...

derea, Novita vaan rahastaa suomalaisuudella. Mummot sais sydärin jos tietäisivät miten asiat oikeasti on :D Mun mummi luulee että mä oon keksiny itte sen että wool salakavalasti vaihdettiin tavalliseen villaan :D :D

Raitasukka on kohta valmis. Siis YKSI sukka. Toiset valmistaa sukkaparin iltaa istuessa, mulle yhdenkin sukan teko on projekti siinä missä villapaita. Ja sitten pitää tehdä toinen samanlainen! :/ Mä tykkään myös siitä mustasta raidasta. Mimmalle tein sukat karkkiraidasta kokeilumielessä, mutta kyllä se yhä vähän simää särkee se väriyhdistelmä.

Tjaahas, nukkumaan. Jos vaikka huomenna ehtis päivitellä.