Friday, May 05, 2006

Onnen päivä

Kaikessa rasittavuudessaan (kaksi kaiken paremmin tietävää mummoa yhdellä kertaa) eilinen oli onnen päivä:

Posti toi Imagen

Äiti toi lehtipläjäyksen. Parilta kuukaudelta kaikki mitä kuvitella saattaa. On taas hetkeksi luettavaa :D Päällimmäisenä ihana Moda.

Aiemminkin olen huomannut pitäväni Gedifran malleista kovasti. Joku niissä on, mikä viehättää. Kuvaustapa myös on useimmiten kiva, ja mallit kauniita (sekä naiset että neuleet siis)

Tämä neuletakki on kiva. Koska mä edelleen olen hukassa että millaiset vaatteet mulle sopis, niin mä vaan diggailen mistä lystään, enhän mä kuitenkaan koskaan ehdi näitä toteuttamaan, niin väliäkös sillä sopiiko just mulle vai ei :D

Tästä Jocsulle. Uskaltaisinkohan lähteä tänään Soukkaan seikkailemaan. Jotenkin pelottavia nuo Espoon syrjäkylät :/

Minähän ostoboikotoin suomalaisia käsityölehtiä jo valmiiksi, joten olen päättänyt että en ala ruotimaan niiden negatiivisia juttuja sen enempää. Tähän on kuitenkin ihan pakko jotain sanoa. Miksi tuo lapsi on puettu kuin maajussi? Miksei tuossa haalarissa ole mitään muotoa? Yök yök yök. Ehkä ihan hyvä että Modassa ei ole näitä lastenohjeita tämän enempää. Ei ole Ottobren voittanutta.

Kannessakin ihan mainostettiin että nyt alkaa värjäyskoulu. Olin ihan innoissani, mitäs täältä löytyykään. Parin selailun jälkeen piti ihan sisällysluettelosta katsoa missä se koulu oikein on. Sori nyt vaan, mutta ei ehkä ole kanteen pääsyn arvoinen juttu, jos otetaan Dylonin käyttöohje ja laitetaan seuraksi pari kuvaa....

13 comments:

Anonymous said...

mustakin toi ruskea takki oli kiva... tosin kaatu taas siihen että eihän mulla oo noin paljon yhtä lankaa, vaatis ostoksilla käyntiä :o

Anonymous said...

oho, toi eka kommentti oli multa, mihinköhän mun nimi unohtu..

Minna said...

Heh-hee. Oli joo varsinainen värjäyskoulu. Ensinnäkään en meinannut löytää sitä lehdestä ollenkaan ja toisekseen jutun taso oli kyllä huikea! ;-) Odotan jo innolla värjäyskoulun seuraavaa osaa. ;-)

KirsiÄr said...

Värjäyskoulu kakkonen: solmubatiikki. Stay Tuned! Ihan varmaan. Tai kuvioi farkut kloriitilla. Ei kun se voisi olla liian kasaria ja trendikästä.

Siis missä Espoossa on Soukka? Jos tukikohtana on ainoat tietämäni kohteet Leppävaara (doh), Otaniemi ja Ikea, niin minnepäin?

Ja onko siellä yhtään normi-Menitaa halvempaa/laajempaa valikoimaa? Tähän jälkimmäiseen en ole yhdessäkään matkakertomuksessa nähnyt kommenttia.

Niin ja Modasta vielä, välähdys toimituskokouksesta: "Vähänks olis kätevää, jos olisi keksitty joku sellainen julakisutapa, johon voisi kerätä vaikka peedeeäffinä kaikkien lehtien sisällysluettelot. Ja jos tulis vaikka ohjeeseen virhe, niin voisi korjata sen heti eikä kahden kuukauden kuluttua. Mutta onko meillä sellaista? Ei ole." Äh, pitää varmaan laittaa ehdotus. Sori, kun pommitin sun kpommenttilooraa. Kivaa päivää sinne kauas Espooseeseen!

Kati E said...

Joop, Gedifran malleista olen ihan samaa mieltä. :DDD

Susanna said...

Anne, anonymiteetti tuo välillä jännitystä elämään :D

Kirsi, mulla ei ole aavistustakaan missä soukka on. Mä asun siinä ikea-koordinaatissa, ja puolisen tuntia kuulemma kestää bussimatka siitä ikean nurkilta. Enkä usko että siellä olis sen halvempaa,samat langat. Mutta ne kai meinas että kaupungin Menitaan ei tulis sitten ollenkaan enää mitään tarjouskoreja, että niitä tietty voi olla. Niin, ja ajatella jos oliskin sellainen peedeeäffäjuttu. Mistäköhän se johtuu, että mitä isompi lehtitalo sitä huonommin niillä toimii jutut?

Niin ja kyllä mun kommenttilootia saa käyttää paasaukseen :D

Anonymous said...

Mää kans ajattelin jo lukevani väärää lehteä, kun ei osunut se värjäys"koulu" kolmannellakaan selauksella silmään. tai siis noteerasin sen yhden sivun, mutta hain, että missä siis se varsinainen värjäyskoulu sitten on. Että ei ehkä ihan kansiuutisen veroinen värjäyskoulu, blääh..

Mutta illalla kyllä keksin, että taidankin laittaa pari kylpytakkia värihuuhteluun, että irtos siitä sitten ainakin yks idea. Tosin oon jo muutenkin kauppakasseja myöten värjännyt melkein kaiken elottoman meidän talossa.
No joo, puheripuli iski, kun ei oo muita aikuisia nyt talossa. Ja nyt ulos lukemaan niitä lehtiä :).

Siniset Silmukat said...

Voi pyhä sylvi, minä kun ajattelin sen värjäyskoulujutun ihan tosissaan jääneen "kesken". Pakko se on nyt uskoa, että värjäyskoulu oli ihan tosissaan kokonaisuudessaan lehdessä... murinaa...

Anonymous said...

Minä kans tykästyin siihen ruskeeseen neuletakkiin :) Muuta ihmeellista ei lehdessä mielestäni ollutkaan. Ja juu, sitä "värjäyskoulua" ihmettelin minäkin.

Sininen said...

Minäkin innostuin siitä värjäyskoulusta siinä kannessa, mutta sitten suoraan sanoen unohdin koko jutun, kun ei tuo "värjäyskoulu" sitten osunut edes silmään. Mutta hyvä, nyt tiedän, että tuossa se oli :)

derea said...

Ehkä ihan hyvä juttu etten tilaa Modaa :D

Anonymous said...

Nyt kun olen menossa huomenna ihanaan Keravan lankakauppaan, niin en yhtään tiedä mitä ostaa ja mitä varten. Onko jokin pikavinkki?

Ziina said...

ei ne modan vaatemallit mitään hienoja ole mutta tuo haalari on superyököttävä! hyi mikä junttipuku!