Monday, February 11, 2008

Kuninkaallisten jumppapussit

Näissä oli joku valmistushidaste sisäänrakennettuna. Aloitettu heinäkuussa, brodattu syyskuussa. Ommeltu loppuun helmikuussa. Hphm.

Eilen lapset jähmettyivät kuuntelemaan Ipanapa-levyn Kuningas Ei kappaletta. Kuuntelivat ja harjoittelivat sanoja. Ihan outo tilanne, ne todella harjoitteli ja korjas toistensa virheitä. Nyt ollaan kaksin Jocsun kans kotona, ja se kuuntelee kappaletta repeatilla ja laulaa mukana:

mä en tahdo pestä hampaita
mä en tahdo pestä mitään
mä en tahdo mennä nukkumaan
mä en tahdo tehdä MITÄÄN

en tahdo
EIKÄ MUN TARVITSE
olen KUNINGAS
SUUURI KUNINGAS
Kuningas EI

Isommat sanat tulee hyvin, hyvin painokkaasti. Tätä taidetaan laulaa meillä vielä paljon...

Tein viikonloppuna paljon kaikkea ihanaa, en malta odottaa että pääsen kuvailemaan. Yksi vetskari oli väärän mittainen (vain 20cm liian lyhyt :D) et se pitää vielä hankkia.

5 comments:

Carita said...

Kauniit jumppapussit!
Meeri sai Ipanapan joululahjaksi ja lempparibiisi on ehdottomasti Kuningas EI. Ja lempilauseeksi on valikoitunut tuo "minä en tahdo"...

Anonymous said...

Voi Ipanapa! Meillä minä ja Vintiö hypitään tasajalkaa ja lauletaan (huudetaan) levyn kanssa: "mä en tahdo, eikä mun tar-vit-se..." Mies pyörittelee silmiään. Se on ihan paras biisi! (Taidan olla jotenkin henkinen kolmivuotias.)

Tiina said...

Minäkin ihastuin Kuningas eihin!
Sen voi käydä kuuntelemassa vaikka täällä:
http://www.emi.fi/julkaisut/433/ipanapa1

Jonna said...

Ipanapa levy on loistava. Meidän suosikki on kyllä se Vuokko Hovatan biisi. Ei Kuningas Ei-biisissäkään mitään vikaa ole.

Anonymous said...

Ihanat jumppapussit, olispa mullakin ollu tollaset pienenä! :)

Kuningas Ei -biisi on niiiiiin loistava! :)