Wednesday, October 20, 2004

Kamala päivä

Tämä viesti saattaa sisältää kirosanoja, anteeksi.

Siis jumaliste mikä päivä!!! Täällä siis olen kolmatta päivää sairaana kahden lapsen kanssa, joista toinen on ihana pieni vaavi joka vaan on tissillä tai makoilee ja höpisee. Toinen taas, no, miten sen nyt mahdollisimman kauniisti sanoisi, on selvästi äitinsä itsepäisyyden perinyt pahansisuinen kakara, joka koettelee äitinsä hermoja kaikilla mahdollisilla tavoilla. PRKL!!! Siis olen niin väsynyt. Tänään poika paiskas mun puhelimen tiskialtaaseen, ja tottakai se upposi juuri siihen ainoaan kippoon missä oli vettä. No more puhelin. Kun yritin pelastaa luuria, poika laittoi mikron päälle, ja koska mulla kesti hetki ennenkuin komentokeskus sisäisti että mikro on päällä, kuului iso poks. Ja kas, poju oli sitten päättänyt sädettää d-vitamiinipurkkia, sillä seurauksella, että purkki räjähti mikrossa, ja nyt siellä on joka puolella puolen sentin rasvainen vitamiinivoidekerros. V*ttu.

No juu. Syy siihen miksi olen täällä yksin kärsimässä aamusta yöhön, on se, että olemme muuttamassa lauantaina, ja mies tekee ensin täyden duunipäivän ja sitten menee maalaamaan meidän uutta kotia. Ja asiat nyt vaan on pakko hoitaa. Välillä kyllä tuntuu että nyt riittää.

Mennäänpäs takaisin asiaan, siis neulomisjuttuihin. Jouduin tänään purkamaan Popista aloittamiani tossuja, koska jossain vaiheessa olen tehnyt jonkun ihme virheen. Tein ne muistaakseni ihan samalla silmukkamäärällä ja kavennuksilla ku noi alempana olevat punaisetkin, mutta näiden kantapäästä tuli VALTAVA! No hermo meni ja purin koko tossun alkutekijöihinsä.

Vähän hyviäkin uutisia. Jo aiemmin olin ajatellut hommata Neulontalistalla suositellut Addin lyhkäiset pyöröpuikot, ja nyt kun Ziinan sivuilla oli Wuorelma-Ahon yhteystiedot, niin päätin käydä tuumasta toimeen. Siinä toimiessa tajusin että veljeni asuu samalla kadulla, joten pistinpäs hänet hakemaan puikot mulle! Veli kun oli tulossa Helsinkiin päin. Joten kohta mullakin on tuollaiset ihanat pikku pyöröt!

Siinä kai kaikki. Enpä ole ehtinyt neulomaan... Pitäs varmaan pakata langatkin jo :)


No comments: