Friday, February 25, 2005

Here we go again :D Posted by Hello

8 comments:

Kati E said...

Teidän kuntopyörä yrittää neuloa? :O

Kati E said...

Millä väsäsit tuon nappulan? Netti on tietty pullollaan...mutta ei jaksa googlettaa kun pitää töitäkin tehdä. :S

Susanna said...

Jotain sinne päin joo ;)

Ja tällä kertaa asialla oli poika eikä kissa. Kun yritin keriä lankaa takas rullalle, niin poika kävi pyöräyttämässä poljinta vähän väliä, niin että varmasti meni solmuun :/

En tiedä onko posti vielä tullut, enkä jaksa mennä ulos. Tai siis en jaksa pukea lapsia. Ei huvita. Ehkä livahdan kunhan ne nukkuu, jos uskallan :D

Susanna said...

Kati, mun veli teki sen pikaisesti photoshopilla. En itse jaksanu koska en ole kovin hyvä sen käytössä ja lapset häiritsee...

Kati E said...

Jassåå. Pitää katsoa jaksanko askarrella nappia. Ne olis kyllä kivoja ja persoonallisia. :)

Vai poika!? Paha poika! Meillä Veeti ei sotke mun lankoja, se vaan ottaa kerän ja laittaa poskeaan vasten ja sanoo, tää olis mulle makee. Vaikka olis vaaleanpunainen tai pinkki kerä. :O

Ja sitten se saa mielleyhtymiä langoista, esim. se mun Opalin sukkalanka oli Yöperho Sasu-lankaa Veetin mielestä. Siinä kun oli samoja värejä kun yhdessä kirjassa olevassa yöperhosessa nimeltään Sasu. Mulla on älykäs lapsi! :D

Susanna said...

Kati, suloista. Jocsu kans tekee niin, että kokeilee poskella kerää, ja sanoo pai (paijata, pehmeetä yms). Ei se ennen ole sotkenut lankoja, yleensä pitää tarkkaan vaan huolta että lojuvat kerät päätyvät kaappiin :D

Ja kiitos, posti tuli perille!

Anna said...

Hehee! :D Arvelin, että kissa ois käynyt langan kimppuun, mutta syyllinen olikin tällä kertaa poika. Meidän typsy on päässyt vasta kerran sotkemaan mun lankani. Onneksi silloin kyytiä saivat vain jämälankakerät, ja nekin saatiin selvitettyä takaisin siisteiksi keriksi. :)

Nimuel said...

huomenta! tuu käymään uudella palstalla. vähän tylsää roikkuu siel yksin pannu kuumana;D
http://forum.asiaco.com/hautomaatti/