Thursday, October 19, 2006

hidasta etenemistä


Enää noin 7cm puuttuu molemmista sukista. Alkaa olla tervanjuontia... Mut nopeasi nää on kyllä tässä muun ohella valmistuneet näinkin pitkälle!


Joku aika sitten kasasin lipaston päälle keskeneräiset työt, enää niitä ei kovin montaa ole. Tähän Jocsun paitaan tein pidennyskappaleen, kun paita on melko leveä, mutta pituuden puolesta alkoi jäädä pieneksi. nyt se on varsin sopusuhtaisen näköinen, ja saatiin vuosi lisää käyttöaikaa. Hyvin on samos käyttöä ja pesua kestänyt.


Sumuisa kuva extremenukkujasta. Elämässä pitää kaiketi olla jännitystä myös yöllä? Jocsu tarjoili tänään muuten äitille jännitystä, oli meinaan kiivennyt tikkaita pitkin tokan kerroksen korkeudelle. Tai oikeastaan ylemmäs, kun pää oli kylppärin ikkunan kohdalla, mikä on kuitenkin katonrajassa... Olisin ottanut kuvan mutta olin vähän järkyttynyt. En mä ollut edes huomannut että niitä tikkaita pääsee noin kiipeemään, kun niiden edessä on sellainen pahvijuttu, kyllä mä vähän niinku ajattelin että pahvi olisi myös siellä takana, mut ei..


Jocsu oli Wellan mallina joku aika sitten. Mainioita kuvia! Ja mainoskin on ilmeisesti jo ollut jossain lehdessä.

Voi, ihanuus toi kaupasta mulle suklaata. Jos siitä sais sen verran virtaa että jaksais vielä 25min tätä hulinaa. On ihan takki tyhjä, ehkä oon tulossa kipeeksi. Mut kuhan salkkarit alkaa parkkeeraan sohvalle, mä oon tän päivän hommat tehnyt :D

6 comments:

Anonymous said...

Ihania nuo Jocsun mallikuvat!

Meillä myös on alettu äidin säikyttely keksimällä kaikkea jännää tai toisaalta muuten vaan äitiä säikäyttävää. Kuten sormien jättäminen laatikon väliin (=>hirveä kiljuminen) ja sohvalle nousu ekaa kertaa heti kun äidin silmä välttää... Tästä se kotiädin jännittävä elämä alkaa!

derea said...

Mä mietinkin silloin kerran kun postasit jonkun noista Jocsu-kuvista, että ihan kuin mainoksesta :)

Anonymous said...

Hei!

Teit Jocsulle aivan ihanan palmikkoneuleen joku aika sitten! Haluaisitko kertoa silmukkamäärän tms. voisin yrittää tehdä jotakin samantapaista, tosin yksinkertaisemmalla kuviolla.
Melian

Susanna said...

Melian, sen paidan ohje oli Moda-lehdessä 3/06! En mä enää muista niitä silmukkamääriä... Se kuvio ei kyllä ollut mitenkään hankala, oli mukavaa kun koko ajan jotain tapahtu.

joko said...

todella suloinen pieni mies!

lapset kyllä kerkeää..
meillä tytöt säikäytti joku aika sitten kun olivat tyhjentäneet lipaston alalaatikon ja kiipesivät sinne. lipasto kaatui heiden päälle. mitään ei käyny ja eivät edes säikähdyksestä ruenneet itkemään. äidin sydän kyllä jätti pari kertaa lyömättä..

Anonymous said...

Kiitos neuleohjeen tiedosta, täytyy siis etsiä oikea Moda!

Melian