Saturday, December 13, 2008

Lepopäivä

Eilen olin Weeruskassa blogipikkujouluissa (tarinaa mm täällä). En tiedä mitä olin ajatellut kun alkuperäisen suunnitelman mukaan olisin mennyt sinne yksin :). Onneksi tuli Hestian kanssa bileistä puhetta ja mentiin yhdessä, ei tarvinnut kasailla rohkeuden rippeitä ihan niin kovasti.

Mukavaa oli ja oli kiva saada kasvot monille bloggaajille. Olin ihan kiltisti paitsi taisin luvata tehdä Pörrön kanssa mitä vaan, kun saimme sohvan itsellemme :D Velikultakin tuli oluelle, mukavaa kerrankin hölistä baarissa!

Tiesin että joutuisin olemaan koko la yksin lasten kanssa, niin jo etukäteen pelotti massiivinen krapula paniikkeineen. Jossain vaiheessa kun päästin mieleen ajatuksen, miten hirveää olisi saada kohtaus ravintolassa, ei enää hirveästi huvittanut juoda. Olen oikeasti saanut paniikkikohtauksen tasan kaksi kertaa elämässäni, eikä nekään olleet niin pahoja kuin mitä olen lukenut että voi olla, silti se tunne on yhä hyvässä muistissa ja ei todellakaan ole mitään tarvetta revanssille...

Mutta siis, kivaa oli, ja onnistuin unohtamaan kamalan viikon ihan täydellisesti. Varmasti siksi olen ollut tänään niin älyttömän väsynytkin, kun koko viikon paineet nollautui kerralla. No, uusi viikko odottaa jo nurkan takana :(.

Tänään olen lähinnä nukkunut, lepäillyt, lukenut varmaan sata satua ja tehnyt bratzeille kampauksia. Ihanaa kun lapsetkin olivat ihan loikoilutuulella, tehtiin pesä sänkyyn ja piirreltiin, luettiin ja leikittiin nukeilla.
Tekeillä on tarhalle essuja. Olivat siellä miettineet että kuka osais tehdä, niin Melinda oli kovaan ääneen ilmoittanut että mun äitillä on sekä ompelukone että saumuri ja se kyllä osaa niitä käyttääkin... Pakkohan se oli suostua :D. Eskarin avustajalla oli takki hajonnut, niin Jocsu oli tuumannut että ei mitään hätää, anna mun äitille se niin se korjaa.. Suloista.

Ääh nyt ei synny tekstiä. Huomenna ehkä sitten jotain taas.

1 comment:

Anonymous said...

Kiitos vielä eilisestä, oli kivaa! Kotimatka tosin alkoi hiukka kankeasti, 50 minuuttia piti palella ja soitella taksikeskukseen ennen kuin sain kyydin.

Täälläkin on mennyt päivä lepäillessä, olosuhteisiin nähden on ihan ok olo =)