Saturday, December 04, 2004

Kiva magneetti


Sain tällaisen magneetin ystävältä pari päivää sitten. Ihana! Sopii hyvin mulle. Varsinkin nyt joulun alla kun todellakin on muutakin tekemistä kun kotihommat. Tänään olen tehnyt kotijuttuja tasan sen verran, että siivosin pöydän kun oltiin syöty. Melindan syötän ja Jocsun kanssa leikin välillä, muu aika menee neuloessa. Mikäs tässä ollessa!

Jättiläistossut ovat nyt valmiit. Vielä pitäisi tehdä todella paljon juttuja ennen joulua, mutta enköhän minä ennätä. Kiire saattaa kyllä tulla. Tekemättä ainakin toiset jättiläistossut, jättiläispatakinnas hahtuvasta, lapaset fritidsgarnista, muutama patalappu, parit sukat, pari pipoa..... No kyllä se tästä. Nyt aloitin miehen siskontytölle pörröpipoa woolista ja tangosta, jälki on ihanaa! Juup ei muuta kuin takaisin puikkojen ääreen!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

2 comments:

Nimuel said...

Heipuli heissan!
Odotan innolla näkeväni kuvia uusista töistäsi. Etenkin fritidsgarn-lapaset ja pörröpipo kiinnostavat. Paljonko laitat silmukoita noihin lapasiin? Mulla on kutosen puikot ja silmukoita on 32.

Susanna said...

Heipsu, en ole vielä ehtiny miettimään lapasten silmukkamäärää... En ole muutenkaan vielä päättänyt että kelle ne teen, vaiko ehkä itselleni. Mutta tuo 32 kuulostaa aikas hyvältä. Täytyy miettiä.

Pörröpiposta tuli aivan ihana! Krista, jolle se pipo on, on 8v, ja uskoisin että hän on siitä aivan ihastuksissaan. Oon neulonu koko illan. Kello on nyt puol yks ja pitäs mennä nukkuun. Sain tehtyä siis sen pipon ja 10cm hahtuvapatakinnasta. Kädet kramppaa! Laitan kuvia heti huomenissa!