Monday, January 23, 2006

Olympiahaamu

Tuli pieni haamupäivitys. Ajattelin laittaa noita blogibuttoneita vihdoinkin paikalleen, mutta ei se nyt sujunut. Vastedes lähetän kyllä vain hellolla niitä kuvia. Mutta selkis sekin miksi kuvan ja tekstin väliin jää niin hitonmoinen kolo, niissä on asetuksena yli ja alapuolelle 10px väli!

On muuten välillä tosi vaikeaa tuo koodaaminen. Mulla meni nappulat ihan sekaisin ja välillä koko sivu oli ihan kaaoksessa. Sitten vaan div sinne ja tänne ja niin monta
joka väliin että näyttää hyvältä. Huh. Nyt mä oon uuvuksissa.

Sain sentään laitettua Suomen Olympiajoukkueen buttonin. Minäkin siis osallistuin. Aion tehdä Clapotiksen! ALPAKASTA! Nih. Mutta minkä värisenä? Argh.

Ai niin päivän hyvä uutinen, vaunut tosiaan myytiin, aamulla kävi noutaja :D Nyt mä kieriskelen tuskasta ja yritän päättää millaisen menopelin seuraavaksi hankin. Tai oikeastaan...kyllä mä jo tiedän..

7 comments:

Anonymous said...

Nuo sun haamut mitään haittaa, kun Vuodatus temppuilee ja koko blogilista on sekaisin...

Olympialaisiin osallistumista mietin minäkin, mutta epäröin vielä. En osaa ajatella, mikä olisi minulle sopivan kokoinen haaste 16 päiväksi.

Ajelin muuten tänään siitä teidän kulmilta bussilla, ja huomasin miettiväni, että missäköhän täällä se Susanna asuukaan. :-)

Susanna said...

Tuitu, tee alpakasta!

Minäkin huomaan että vuodatus ei oikein pelitä. Pah. Jo toka kerta lyhyen ajan sisällä.

Mä taidan perustaa jonku pro-alpakkapuolueen.

Ja vitsit tässä sitä taas ollaan, ei huvittanut neuloa niin mitä muutakaan voi kahden lapsen äiti tehdä ku surffailla! Pah!

tikru said...

"ihmiset ei sitten lue mun viikonlopun postauksia eivätkä huomaa suitsuttaa miten hienon takin olen tehnyt, ja miten ihanainen pieni alpakkakietsu on."

:) Katkeraa tilitystä. Kyllä tän selailee aina niin pitkälle kun tulee tuttua vastaan. Ja non hianoja.

Tuon Team Finland-nappulan alla oleva nappula on muuten ainakin mun näytöllä oikeassa laidassa palkkia - ei vasemmalla kuin muut. Tulikettu selaimena.

Huomasin muuten töissä oman blogin näyttävän aivan törkeenkamalalle kun sen heittää IEhen, mut sit lohdutin itteeni, et kukapasitänytkäyttäs ;)

joko said...

mäkin osallistun alpakalla olympialaisiin! mutta en tee clapotista vaan jotain muuta...

Susanna said...

Tikru, mä niinku ajattelin että jos ihmiset lukee vaan viimeisimmät postaukset :D Hassua, mullakin on firefox, ja just sain nuo napiskat oikeisiin kohtiin. Johtuu varmaan näytön leveydestä. Mutta mä en kyllä käsitä miksi se olympia-nappula edes heivas ne alemmat nappulat väärään kohtaan. Mitäs yritin tehdä helpointa kautta :D

Ja tosiaan, jos näyttää IE:lla huonolta, niin viimeistään nyt kannattaa vaihtaa selainta :D

tikru said...

Nyt se on kiltisti kohdallaan.. en tiä teitkö mitää vai not. Ja ei näytön leveys vaikuta, koska mun ikkunan leveys vaihtelee jatkuvasti, koska ohjelmia auki ja ne pitää näkyä kaikki :) Eli vaihtelen tarpeen mukaan, eikä se vaikuttanut siihen..testasin silloin.

Susanna said...

ooh! Vau! Vähäks meitsi on pop! Kai se on niin että paras huumori on sitä kun kertoja ei edes tajua olevansa hauska :D Mutta voitto meni kyllä oikeaan osoitteeseen!