Wednesday, August 23, 2006

Piristysruiske

Tänään oli postilaatikko pullollaan kirjoja. Ihanaa. Viime viikolla jossain blogissa puhuttiin tosta Mason-Dixon kirjasta, ja mä siitä lähdin miettimään että hei, koska oon viimeksi tilannu kirjoja? En ees muista. Ja koska lasten viimetalven vaatteet meni hyvin kaupaksi (yksi hyvä syy lisää ostaa laatua), päätin että mulla on oikeus tuhlata vähän.

Kierros kotimaisissa ja ulkomaisissa kaupoissa ja päädyin tilaamaan Play.comista. Tarkoitus oli siis tilata ainoastaan tuo Mason-Dixon knitting. Adlibriksessä sille olisi postikuluineen tullut hintaa 29,20, Hobboksissa pelkkä kirja maksoi noin 30e ja Playsta tilasin sen sitten ja maksoin 20e (12.99puntaa). Eipä kannata ostaa suomalaisesta kaupasta. Se on ikävää, koska toki mielellään tukisi kotimaista yritystä blaa blaa, mutta mulle kyllä raha on ratkaiseva tekijä.

Yhtä kirjaahan on ihan tyhmä tilata. Visatilillä ei ollut kuitenkaan paljoa rahaa, niin sen puitteissa pyörin, ja valitsin toiseksi kirjaksi Sarah Dallasin Knittingin, mitä olen hinkunut ihan fiiliksen ja kuvien takia kauan. Knitting lähti heti matkaan, mutta jostain syystä Dixon ei. Siinä sitten peruin tilauksen ja tein uuden tilauksen, että menikö joku vikaan, kun ei kone kuitenkaan ilmoittanut mitään syytä. Nappasin sitten loppurahoilla Miss Bean mukaan. :D Että näin. Kaikki tuli sitten samaan aikaan kuitenkin, vaikka eroa tilauksilla oli muutama päivä.

Mut ihanaa. Kirjoja. Mä rakastan kirjoja. Nyt meen sohvannurkkaan lukemaan ja juomaan kahvia ja yritän pysyä hereillä.

5 comments:

Anonymous said...

Onnea uusille! Kyllä se vaan aina piristää kummasti.

Mun äidillä on tuo Knitting ja kuolasin sitä siellä viime viikolla.

Marsvin

Anonymous said...

Hih, et o luvannu lähettää mitään mutta saat jos ihan kauheesti haluat *naur*

Kati E said...

Mä muuten laitoin sulle postia.

Susanna said...

Kati, posti tulikin jo! Kylläpä oli mukava yllätys, en yhtään osannut odottaa. Pitää sopia että mitä mä sulle maksan siitä. Kiitos!!!

Kati E said...

Onpas postipoika ollut nopsa. :DDD Ja katsotaan sitä sitten...