Friday, October 06, 2006

Haaveissa vainko oot mun...


Oho tuli musta tausta kollaasiin. Picasaa on kiva käyttää mutta mä en oikein hallitse sitä vielä. Ja blogipostauksissa siihen ei kyllä yhtään voi luottaa, jos se ei heti pääse kirjautumaan bloggeriin tai tulee muu este, niin sinnepä katoaa koko postaus. Asiaan.

Kuvassa erilaisia ihania sukkia jotka olis ihana toteuttaa. Kaikki kuvat Knittystä, ohjeet löytyy arkistosta. Tähän päälle kymmenisen sukkaparia mitä Ullassa on ollut, toistakymmentä ohjetta eri lehdistä ja kirjoista, ja niin edelleen. Sukathan valmistuisi verrattain nopeasti, kun pääsis vaan aloittamaan. Mutta jotenkin en inspiroidu tän hetkisistä langoista, ja muutenkin on puuhaa vaiks kuin. Nyt on yhdet alpakkakämmekkäät melkein valmiit, ja niiden jälkeen kyllä aloitan sukat. Joululahjapaja täytyy saada toimintaan ettei käy niinkuin viime vuonna. Ja sitä edellisenä. Ja... Kolme sukkaparia ja sitten lankakauppaan, olisko se hyvä diili?

Joskus haaveet käy toteen. Meiltähän hajos näyttö joku aika sitten, eikä uuteen todellakaan olisi ollut varaa. Saatiin naapurin antiikkiesine (painoikin varmaan 20kg) lainaan, ja sillä ollaan tihrusteltu. Nyt kävi mäihä, ja saatiin tuttavalta likimain ilmaiseksi Samsungin littunäyttö!!!! Vähäks oon onnellinen! Mutta ai kamala miten kaikki näyttää niin kirkkaalta. Mun täytyy varmaan vaihtaa mun blogin teksti mustaksi, nythän se on joku harmaasävy. Ilman tekstin suurennosta en pystyny edes lukemaan :D . Eka ajattelin että laitoin säädöt väärin, mutta kuvista näki kuitenkin että värit on just oikein, luonnollisen näköiset. Ja miten vähän tilaa tää vie! Ihanaa! Kissat on perinteisesti tuijotelleet maailmaa näytön päältä, mutta saivat uuden majapaikan koviksen päältä.

Ihanaa kun on perjantai. Huomenna kaupungille (mitä mä just sanoin pari postausta alempana..toivottavasti on vähän parempi reissu ko viimeks) ja sunnuntaina ompelupäivä. Jos ehtis tänään leikkaamaan kasan kankaita, niin vois oikeesti saada paljon vaatteita valmiiksikin sunnuntaina. Taas jotenkin viikko mennyt ilman ompelua. Se on se tv:n orjuus... Eilen päätin luopua Aliaksen katselusta. Multa jäi viime kausi näkemättä muutenkin, ja tänä syksynä olen nähnyt vasta kaks jaksoa, ja just se missä Vaughn -you know, en spoilaa tällä kertaa- jäi katsomatta, niin ärsyttää. Se on niiiiin ihana sarja, Jennifer on niiin kaunis ja sillä on niiiin ihania vaatteita ja hiustyylejä, että hankin ne dvd-boksit vaikka joululahjaksi itselleni. Nyt on muuten hirmusti sarjoissa rakastuttavia henkilöitä, sydänalassa vaan läpättää. Ai niin. Eilinen Lost. Mä-en-kestä!!!!!

No comments: