Thursday, April 05, 2007

Miks lanka aina loppuu kesken??

Kuukausia (ainakin kaks) on jo pitänyt tehdä pupu ovikranssiin istuskelemaan. Kranssipohjan tein jo jouluna, mutta siitä jäi uupumaan viimeistely... Jos nyt tulis sit keväinen kranssi. Olen vain niin tehokkaasti hankkiutunut eroon huopuvista langoista, että meinas jäädä pupu tekemättä. Löysin kuitenkin vajaan kerään karseaa Huopasta, ajattelin et se riittäis, mut ei. Tälle tulee sit harmaat jalat, ei kai se haittaa? ;)
Tätä sit olen väkränny puol päivää... Yritin myös tehdä muinaisen SK:n ohjeella hedelmäkoria, mutta virkkausohjeet+minä=mahdoton yhtälö. Tuli muuten uusikin SK postissa, sitä samaa, norjalaisneuletta Sandnessin ohjeilla jne. Selailen vielä uudelleen jos löytyis jotain kivaakin.

Mulla ja Jarilla on uusi harrastus, se tuli kauppoihin eilen. Mustat silmänaluset ei siis johdu enää pelkästään lasten yökukkumisista ;).
Guitar Hero II, peli missä soitetaan kitaralla ruudun ohjeiden mukaan. Sairaan vaikeeta, sairaan hauskaa. Ei ole vuosiin ollut noin mukavaa iltaa kuin eilen. Mä lähden nyt keikalle Brooklyniin, heippa :D:D.

2 comments:

Arteeni said...

Hyvää pääsiäiskeikkaa!

Anonymous said...

Keikalla? Älä sitten ota palkkiota kaljana ;D Kuulostaa mukavalta puuhalta, kyllä meillekin on joku pelimasiina saatava :P